• All
  • Blog

Din 28 februarie 2019, Create Direct a devenit membru al IMA Europe (Incentive Marketing Asociation), un statut unic pe piata din Romania si o recunoastere la nivel international pentru activitatea si solutiile sale de reward si incentive marketing.
Create Direct s-a pozitionat in industria de marketing ca partener in oferirea solutiilor de loializare si incentivare, oferind clientilor sai atat solutii „de-a gata” cat si o baza solida de know how.
IMA Europe functioneaza ca un grup strategic in industria de incentive si a fost creata pentru dezvoltarea beneficiilor pe care programele de incentive marketing le ofera, pentru diferite organizatii din Europa si SUA. IMA Europe isi propune sa participe activ in industria programelor de incentive si de motivare din EMEA, avand membri participanti in tari ca: Olanda, Italia, Rusia, Germania, Benelux, Anglia, Irlanda, Bulgaria si Romania prin Create Direct.
„Cele mai multe companii adopta si dezvolta aceste programe ca parte din cultura organizationala reusind sa creeze un adevarat avantaj competitiv din motivarea partenerilor, clientilor si a angajatilor. In 2019, am reusit sa atingem o cifra de afaceri de 2 milioane Euro prin solutiile Rewards Direct si Rewardiful, solutii de rewards si incentive, create de noi si oferite clientilor. Suntem mandri ca odata cu cresterea cifrei de afaceri a venit si recunoasterea”, a declarat Cosmin Lacatusu, Manager General al Create Direct.
Statutul de membru al IMA nu vine doar cu obligatii din partea Create Direct ci si accesul la un numar important de resurse, studii de caz si bune practici aplicate la nivel european. Schimbul de informatii si de know how vor fi deosebit de valoroase in dezvoltarea pe viitor a programelor gestionate de Create Direct pentru clientii sai.
Rewards Direct si Rewardiful au reusit sa atraga clienti prin standardizarea, transparenta si usurinta in implementare a programului. In plus, premierea bazata pe performanta a atras clienti mari ce doreau motivarea canalului de vanzari si a partenerilor.
In cadrul solutiilor Rewards Direct si Rewardiful este oferit un catalog de premii (peste 1000 de SKU-uri in stoc) din care partenerii, clientii sau influencerii isi pot alege, logistica si expedierea premiilor facandu-se in doar 48 de ore. Astfel, proprietarii programelor se pot concentra exclusiv pe componentele de comunicare si vanzari, avand la dispozitie atat instrumente de marketing automation cat si rapoarte de performanta a programelor.

Compania Create Direct a fost infiintata in 2004 si este detinuta de Mediapost Hit Mail, care face parte din grupul Postei Franceze (La Poste).
Create Direct este liderul pietei romanesti de solutii de incentive marketing si este specializara in dezvoltarea de solutii de business pentru cluburi de fidelizare, campanii de generare de leaduri, performance marketing, GDPR marketing compliancy.

Program incentivare

Un program de incentivare este in primul rand despre motivarea clientilor tai iar un citat motivational potrivit pentru acest tip de program ar fi: „Focus on work and the money will follow!”.  „Yeah, right!”, ar raspunde majoritatea, gandindu-se la proverbialul morcov pus in fata calului.

Insa, lucrurile nu stau deloc asa intr-un program de incentive si trade bine construit. Tot mai multe companii adopta modelul de comportament antreprenorial si de aceea membrii echipei de vanzari isi trateaza job-ul ca pe propria afacere. Iar daca succesul vine la pachet si cu extra beneficii, atunci avem reteta perfecta.

Un program de incentivare este un instrument de sales indispensabil pentru a ramane competitiv in piata. Bineinteles, programul tau va concura cu cel al competitiei si atunci, pentru a avea succes trebuie sa lansezi inca de la inceput un program care sa aiba cateva atribute importante. (more…)

Cele mai multe companii inteleg prin generarea de leaduri o actiune de marketing prin care sunt colectate datele de contact ale unor clienti potentiali prin intermediul website-urilor sau ale unor pagini web dedicate unui produs sau unor clase de produse.  Datele colectate sunt apoi transferate catre departamentul de vanzari iar actiunea este punctata de catre departamentul de marketing la capitolul: “Job done! Departamentul de vanzari a fost servit!”.

In esenta, obtinerea unui lead calificat este un proces prin care marketingul si vanzarile lucreaza in cadrul aceluiasi program, pana la indeplinirea obiectivului final.

Marketingul si vanzarile au referinte diferite despre ce inseamna un lead si atunci trebuie sa se puna de acord asupra notiunii de lead calificat in perspectiva fiecaruia, inca de la inceputul campaniei. (more…)

Program de loializare

Intr-o piata atat de competitiva, afacerea ta are nevoie de fiecare avantaj pe care il poate folosi pentru a merge inainte si a se dezvolta. Dezvoltarea unui program de loializare functioneaza atat pentru mentinerea bazei de clienti curente cat si pentru atragerea unora noi.

Cu un program de loializare coerent si transparent vei fi in permanenta in atentia clientilor tai.

Premisele unui program de loializare de succes sunt stabilite de la bun inceput de un tratament egal, bazat pe praguri valorice, beneficiile programului de loialitate fiind direct proportionale cu performanta in vanzari. Un program de loializare compromis de la bun inceput este cel in care beneficiile sunt oferite clientilor in mod discretionar si nu pe baza contributiei fiecaruia la succesul afacerii tale. (more…)

 

Pentru o companie este mult mai costisitor sa atraga noi client decat sa vanda celor deja existenti. Si mai mult decat atat, clientii deja existenti cheltuiesc mult mai mult decat cei noi, ceea ce inseamna ca programele de loializare si fidelizare sunt extrem de eficiente, iar costurile se deduc de la sine.

Ce este un program de loializare sau fidelizare?

Este un program prin care oferi recompense clientilor sau partenerilor tai pentru o anumita actiune, in principiu, pentru cumpararea produselor sau folosirea serviciilor tale. Recompensele pot lua diverse forme, insa metoda favorita a clientilor este aceea de a primi puncte de fidelitate care pot fi transformate ulterior in credite cu care isi pot achizitiona produse la pret promotional.

Ce preferinte au clientii?

Preferintele clientilor depind foarte mult de la industrie la industrie, clasa sociala, mediu urban sau rural, de aceea este foarte important ca atunci cand lansezi o astfel de program, sa ai in minte clientul vizat si comportamentul acestuia.

Odata inscrisi in platforma, comportamentul clientilor poate fi segmentat in doua faze. Prima faza este cea de testare, in care clientii viziteaza si urmaresc platforma timp de 2-3 luni, aduna puncte si achizitioneaza un premiu de o valoare mai redusa. Imediat dupa, urmeaza faza a a doua, in care clientii aduna puncte, tintind premii cu o valoare mai mare, urmand ca pe final de campanie sa isi foloseasca intregul numar de puncte din platforma.

In general rata de redeem a punctelor se situeaza in jurul a 92%, ceea ce inseamna ca 8% din bugetul de puncte ramane necheltuit, insa avand o comunicare constanta si sustinuta, dar si o plaja de premii ampla, care sa include si premii cu o valoarea mai mica, aceasta rata poate creste considerabil.

Ce urmeaza dupa consumarea punctelor?

Campania nu se incheie insa atunci cand clientul si-a comandat premiul dorit, cheltuindu-si astfel punctele din platforma.

“Este foarte important sa-ti primesti premiul la timp! In momentul in care iti comanzi un produs esti nerabdator sa-l primesti cat mai repede. Practic, aici intervine partea de Customer Experience si este ceea ce ne diferentiaza.

De aceea, actualizam in permanenta stocurile produselor, iar capacitatea logistica de care dispunem ne permite sa livram premiul intr-un timp foarte scurt.”, Adina Georgescu, Create Direct

Ce impact are o astfel de campanie asupra afacerii tale?

Programele de loializare sau fidelizare sunt destinate celor mai implicati client ai tai. Chiar daca acestia reprezinta doar 20% din totalul clientilor tai, acestia sunt cei care iti genereaza 80% din veniturile totale, cheltuind mai mult pe o perioada mai lunga de timp. O astfel de campanie te asigura ca acesti clienti se simt apreciati si motivati.

Cu datele pe care le obtii din comportamentul si preferintele clientilor tai in cadrul platformei, iti vei putea perfectiona strategiile de marketing si iti vei putea adapta sau imbunatati programul de loializare.

Asigura-te, asadar ca iti dezvolti afacerea si le oferi clientilor tai atentia binemeritata cu ajutorul unui program de fidelizare simplu dar efficient, pe care il poti implementa chiar astazi!