• All
  • Blog
  • Uncategorized @ro

Create Direct devine approved WhatsApp ISV și oferă astfel companiilor posibilitatea de a crea campanii de marketing cu un proces de înscriere rapid și o comunicare instantă, personală și eficientă.

Integrarea WhatsApp for Business în campaniile de marketing sau cashback ale clienților permite înscrierea participanților în campanie direct din chat-ul WhatsApp (prin încărcarea pozei bonului fiscal, al unui video, mesaj audio sau text). Pentru consumatori, este important ca procesul de înscriere în campanie să fie cât mai facil, prietenos și rapid.

Cosmin Lăcătușu – Executive Manager Create Direct:

„Brandurile au oportunitatea de a realiza campanii cu premii instant, campanii cu câștigători premiați prin tragere la sorți, „momente norocoase”, campanii de cashback sau alte tipuri de campanii, integrând WhatsApp for Business și crescând astfel numărul de intrări în campanie. În plus, brandurile câștigă modalitatea de a se angaja în dialog direct cu clienții printr-un asistent virtual pe WhatsApp. Astfel, răspunsurile la întrebările uzuale ale clienților sunt rapide, iar informările, alertele și mesajele au o rată de vizualizare mai mare cu până la 95% față de cele prin email sau sms.”

Create Direct a integrat WhatsApp Business în Rewardiful.com, – soluția SaaS pentru administrarea campaniilor de rewards și incentive, comunicarea cu utilizatorii devenind acum mai personală, rapidă și mai eficientă. Utilizatorii pot trimite dovezile de achiziție prin WhatsApp pentru a acumula puncte și pot afla câte puncte au în cont sau care este statusul comenzilor plasate.

Pe lângă avantajele deja menționate, un beneficiu important îl reprezintă și timpul de răspuns.  Informațiile solicitate de client sunt comunicate în maxim 2 secunde pe WhatsApp, cu ajutorul unui asistent virtual dezvoltat de Create Direct. Acesta este capabil să răspundă instant întrebărilor clientului din chat-ul WhatsApp, oferind informații precise despre numărul de puncte acumulate, disponibile sau cheltuite sau sugestii de premii pe care clientul le poate comanda.

 

Create Direct își extinde experiența în campanii de incentivare până în Portugalia și creează pentru Sogrape, alături de Promotiful Portugalia, un program în care personalul de vânzări al distribuitorilor este recompensat, în funcție de volumul de vânzări si a numărului de puncte de desfacere.

Sogrape este un producător de vin din Portugalia, cu o prezență internațională puternică și o diversitate unică.

Sogrape Challenge este programul motivațional adresat forței de vânzări din distribuție, prin mecanisme de incentivare bazate pe bonusare direct în contul acestora. Pentru personalul de vânzări, mecanica este foarte simplă: utilizatorul își creează cont pe platforma sograpechallenge.com, iar în urma performanțelor sale în vânzări este recompensat cu un bonus financiar.

Mecanica incentivării financiare se setează și se calculează automat de aplicație prin utilizarea unor algoritmi complecși, ținând cont de mai multe criterii: numărul punctelor de vânzare deschise sau reactivate lunar pentru anumite sortimente de produse, targetul pe categorii de produse vândute fiecărei locații, targetul pe bundle-uri de produse etc.

Programul susține simultan două tipuri de campanii cu mecanici de premiere diferite, in functie de punctele de vânzare (dacă sunt noi sau reactivate). Datorită algoritmilor de calcul ai aplicației, valoarea bonusului oferit se adaptează automat obiectivelor setate pentru fiecare campanie.

Toate condițiile campaniilor sunt implementate dinamic, astfel încât platforma face toate calculele pe baza tranzacțiilor încărcate și acordă bonusurile necesare.

Datorită integrărilor noaste cu soluțiile de plată online, utilizatorii intră în posesia bonusului prin încărcarea automată a banilor direct în contul bancar al acestora.

 

Cristina Bujor, project manager Sogrape Challenge:

„Sogrape căuta soluția potrivită pentru a spori profitul prin creșterea numărului punctelor de vânzare și promovarea sortimentelor de vinuri Sogrape pe piață.

Astfel, a luat naștere Sogrape Challenge, un program complex prin care compania își poate atinge obiectivele cu ușurință, păstrând totuși un proces de recompensare simplu și intuitiv pentru participanții campaniei.

Soluția dezvoltată de Create Direct este potrivită tuturor companiilor din industria FMCG care doresc motivarea lanțurilor de distribuție și desfacere prin programe de recompensare complexe, dar simple și ușor de înțeles pentru utilizatori.”

Loializarea clienților și a partenerilor este esențială pentru companii întrucât permite brand-urilor să construiască relații pe termen lung și, în cele din urmă, să obțină acces la mai multe oportunități de business.

De asemenea, loializarea are un impact benefic asupra vânzărilor și asupra creșterii veniturilor companiei, rețeaua de parteneri devine loială brand-ului tău, iar forța externă de vânzări poate deveni factorul de diferențiere față de competiție.

 

Iată 7 acțiuni pe care să le incluzi în strategia programului tău de loializare și motivare:

  1. Personalizează programul de loializare în funcție de categoria de participanți dorită

Fundamentul oricărui program de loialitate bine conceput este o strategie de segmentare atent gândită. Segmentarea corectă asigură că bugetul alocat este valorificat la maxim. Aceasta începe cu identificarea participanților programului și înțelegerea segmentelor tale de clienți, parteneri sau forța de vânzări externă. Eforturile vor fi apoi concentrate către cei care sunt similari cu cei mai buni clienți sau parteneri ai tăi.

 

  1. Implementează un proces de onboarding

Majoritatea companiilor sunt familiarizate cu integrarea noilor angajați. Dar ce spui dacă ai oferi aceeași experiență clienților și partenerilor tăi?

Crearea unui proces de onboarding încurajează participarea într-un program online de loializare și ajută viitorii participanți să înțeleagă mai bine detaliile programului.

Pentru cea mai bună experiență de integrare, ia în considerare crearea unei campanii de email de înscriere sau chiar contactarea telefonică a clienților și partenerilor.

 

  1. Construiește încredere și oferă transparență

Programele de loializare sunt axate pe construirea de relații. Este important ca partenerii și/sau clienții tăi să vadă programul ca pe un beneficiu, iar o colaborare cu compania ta este o investiție pentru ei.

Comunică foarte clar termenii și condițiile programului, stimulentele oferite, răspunde tuturor întrebărilor de clarificare ale participanților, oferă suport telefonic și/sau pe email și, nu în ultimul rând, nu întârzia în a livra la timp promisiunile făcute.

 

  1. Proiectează-ți programul de loializare pentru a fi simplu

Cele mai bune programe de fidelizare sunt intuitive. Un program intuitiv va accelera ritmul de promovare al echipei de vânzări, iar clientul/partenerul va înțelege mai ușor pașii pe care îi are de urmat pentru a fi recompensat. Începe cu un concept simplu de program de loialitate și adaugă functionalități noi gradual, în funcție de rezultate și feedback. Asigură-te că structura de bază a programului poate fi înțeleasă rapid, de la înscrierea în program, până la mecanismul de acumulare puncte și transformarea acestora în recompense.

 

  1. Crește angajamentul partenerilor tăi

 Oferă recompense non-cash partenerilor tăi de business pentru a-i motiva și pentru a le câștiga loialitatea pe termen mediu și lung.

Surprinde-i plăcut oferindu-le puncte bonus la crearea contului, la zilele lor de naștere sau atunci când recomandă programul.

Adaugă elemente de gamification în mecanismele de incentivare și introdu chestionare pentru testarea cunoștințelor lor asupra produselor tale. Pentru fiecare răspuns corect dat de clienții sau partenerii tăi, aceștia vor primi puncte.

 

  1. Comunică eficient și constant

Un program de loialitate este mai puțin despre marketing și mai mult despre construirea și valorificarea relațiilor dintre brand și clientul/partenerul tău. La baza relațiilor de succes stă o comunicare eficientă, constantă. De aceea, folosește toate canalele la îndemână pentru a stabili un dialog util cu clienții sau partenerii tăi. Asigură chat support, acceptă feedback și folosește soluții de comunicare instantă și personalizată.

 

  1. Analizează continuu rezultatele programului tău, întelegând ce a funcționat și unde trebuie îmbunătățit. Adaugă elemente noi de la o perioadă la alta pentru a menține atractivitatea programului.

 

Creează cea mai plăcută experiență posibilă pentru clienții și partenerii tăi folosind Rewardiful.com!

  • Rewardiful.com este soluția SaaS eficientă și rapidă de recompensare a forței externe de vânzări, a partenerilor și a clienților. Se pot construi campanii de trade, incentive, de recompensare sau cluburi de fidelizare, în doar câteva ore.
  • Lansarea unui program de motivare și de incentive în care fiecare partener câștigă în functie de performanță este simplă. Partenerii sunt conectați în permanență cu brandul, îndeplinesc obiectivele de vânzări, primesc puncte și își aleg premiile dorite în funcție de nivelul de performanță atins.
  • Diversitatea produselor din catalogul de premii este foarte mare. Găsești peste 100.000 produse aflate în stocul furnizorilor, iar termenul de livrare este de 1-3 zile de la procesarea comenzii.
  • Poți alege dintr-o varietate de vouchere digitale de la brand-uri de renume pentru eMAG, Fashion Days, IKEA, Decathlon, Vivre, Kaufland, Douglas și alții. Voucherele digitale sunt generate în 24h de la comandă.
  • Rewardiful.com permite integrarea cu WhatsApp pentru o comunicare mai personală și eficientă. Ba mai mult, utilizatorii pot trimite dovezile de achiziție prin WhatsApp pentru a acumula puncte și pot afla statusul comenzilor plasate chiar din chat. Informații despre statusul utilizatorului sunt comunicate în maxim 2 secunde pe WhatsApp, cu ajutorul unui asistent virtual. Acesta răspunde instant întrebărilor clientului din chatul WhatsApp, oferind informații precise despre numărul de puncte acumulate, disponibile sau cheltuite, sugestii de premii pe care clientul le poate comanda etc.

Pentru detalii, contactează-ne pe adresa de email andreeao@createdirect.ro sau la numărul de telefon 0759 010 169.

 

 

Pe 8 octombrie, la Amsterdam, a avut loc conferința IDN Creative & Strategic Forum în cadrul căreia s-au decernat premiile IDN Awards 2021. Create Direct a obținut în total 6 premii.

Rewardiful.com, soluția Saas dezvoltată de Create Direct, a obținut 3 premii Gold la categoriile Best Innovation, Best Loyalty Campaign și Best Use of Automation. În plus, Rewardiful.com a adus agenției și unul dintre cele mai râvnite premii IDN Awards, premiul pentru Excellence in Strategy.

Este al treilea an consecutiv în care soluția Rewardiful.com obține premii Gold la IDN Awards, fiind totodată și nominalizată pentru Best use of Technology in a Programme în cadrul Incentive Marketing Association Europe – Incentive Awards 2021.

Rewardiful.com este soluția propusă de Create Direct pentru dezvoltarea și administrarea campaniilor de trade, rewards și a programelor de fidelizare. Cu Rewardiful.com, campaniile devin active în 24h, oferind astfel marele avantaj competitiv de Time to Market chiar și celor fără cunoștințe tehnice avansate.

CLUB PRO by Michelin și PMI Owners pentru Philip Morris International Portugalai sunt cele 2 proiecte Create Direct care au adus agenției 2 premii Bronze la categoriile Best Loyalty Campaign, respectiv Best Use of Automation.

CLUB PRO by Michelin este platforma de loialitate Michelin prin care utilizatorii profesioniști de anvelope sunt recompensați cu cashback pentru fiecare achiziție înscrisă în program. Un proiect bazat pe o mecanică complexă, activ în 4 țări simultan. Deși lansat recent, CLUB PRO by Michelin se bucură deja de un real succes.

PMI Owners este programul de incentivare a proprietarilor de magazine și a vânzătorilor din Portugalia. Aceștia sunt recompensați cu cashback pentru achizițiile de produse PMI IQOS în funcție de targetul atins. Programul se remarcă prin automatizarea procesului de redeem pentru o recompensare rapidă, spre satisfacția membrilor programului.

 

Cosmin Lăcătușu, director executiv al agenției Create Direct:

„Faptul că proiectele noastre continuă să fie apreciate și premiate nu poate decât să ne bucure. În ciuda pandemiei, concentrarea și determinarea noastră de a dezvolta și perfecționa soluții de rewards rămân de neclintit. Iar aceasta se vede nu doar prin premiile obținute, cât și prin succesul de care se bucură clienții noștri datorită campaniilor de loialitate lansate împreună. Le mulțumim pe aceasta cale pentru încrederea și deschiderea de care au dat dovadă.”

 

Juriul, format din membri specializați în strategie și creație, a provenit din mai multe țări: UK, Germania, Finlanda, Singapore și România.

Pe 30 septembrie, juriul IA a comunicat lista finală a soluțiilor nominalizate pentru premiile Incentive Awards 2021 din cadrul IMA Europe.

Agentia Create Direct a obținut o dublă nominalizare pentru soluțiile de rewards Rewardiful.com și Rewards Direct , la categoriile Best use of Technology in a Programme, respectiv Best Technology Provider.

Rewardiful.com este soluția completă de recompensare a partenerilor și de gestionare a recompenselor. Cu Rewardiful.com, platforma de incentivare este gata în doar 1-2 zile.

Rewards Direct este soluția prin care poți crea campanii de recompensare, incentivare și cluburi de loialitate personalizate în funcție de nevoile tale.