• All
  • Blog
  • Uncategorized @ro

S-a lansat în România VouchersDepot.com, o platformă internațională de vouchere online B2B și B2C, activă în 36 de țări, deținută de Mediapost Hit Mail, parte din grupul Poștei Franceze (La Poste).

Platforma este dedicată atât companiilor interesate să își recompenseze clienții, partenerii și angajații, cât și clienților finali care doresc să achiziționeze vouchere cadou.

VouchersDepot.com pune la dispoziția clienților vouchere digitale de la peste 500 de branduri internaționale renumite precum Decathlon, Douglas, eMag, Fashion Days, Ikea, Kaufland, Zalando, Nike, Adidas, Amazon, Primark, Nintendo și multe altele. Voucherele electronice au valori diverse, potrivite fiecărui tip buget.

Clienții B2B se pot conecta prin API și pot genera, în timp real, vouchere digitale pentru programele lor de trade-marketing, incentives, recompensare și motivare sau pentru promoțiile lor de consumatori. De asemenea, clienții B2B au posibilitatea de a descărca voucherele digitale din portalul nostru de vouchere. În plus, aceștia au opțiunea de a personaliza voucherul descărcat cu propriul branding. Destinatarii primesc pe email linkurile securizate de descărcare a voucherelor, precum și instrucțiunile de descărcare.

De beneficiile VouchersDepot.com se bucură și persoanele fizice. Acestea pot comanda vouchere online pentru uz personal sau pentru a le oferi cadou, cu posibilitatea de a personaliza cardul cadou prin text și design, în funcție de ocazia sau persoana pentru care le achiziționează.

 

„VouchersDepot.com maximizează beneficiile voucherelor și ale cardurilor cadou și transformă modul în care companiile gestionează și monitorizează acordarea de stimulente și premii.

Automatizarea acordării de stimulente permite organizațiilor să cumpere și să livreze vouchere digitale prin email, recompensându-și clienții și partenerii aproape instant, ceea ce ajută la construirea unor relații  durabile cu aceștia”, a declarat Marian Șeitan, Manager General al companiei Mediapost Hit Mail.

 

 

Cu ajutorul VouchersDepot.com, companiile pot achiziționa și distribui instant vouchere digitale, pentru multiplele tipuri de campanii pe care le derulează:

  • Campanii de incentivare pentru lanțul de parteneri, distribuitori sau dealers.
  • Campanii de loializare prin care clienții sunt recompensați cu puncte pe care le pot folosi pentru achiziționarea voucherelor online.
  • Creșterea numărului de participanți în sondaje, focus grupuri sau interviuri de cercetare prin oferirea unui voucher cadou drept recompensă pentru participare.
  • Promoții de consumatori în care aceștia sunt premiați cu vouchere cadou.
  • Ocazii speciale în care voucherele online sunt cadoul perfect pentru a consolida relația profesională cu partenerii sau clienții companiei (generare de trial, mystery shopper, recompensare face-2-face).
  • Motivarea angajaților cu vouchere cadou pentru recomandarea candidaților potriviți companiei.

 

Cosmin Lăcătușu, Director General VouchersDepot.com:

Cu VouchersDepot.com, companiile câștigă un mare avantaj în fața competitorilor prin motivarea și recompensarea partenerilor rapid, eficient și în deplină siguranță.

Livrarea se realizează în câteva minute sau, pentru achizițiile în bulk – volume mari, în cel mult 12-24h. Companiile pot achiziționa coduri de vouchere cu valoare sau de discount procentual, cu care recipienții vor cumpăra vouchere cadou direct de pe VouchersDepot.com. Voucherele pot fi personalizate cu branding-ul companiei care a oferit codul.

 

Statistic, voucherele cadou sunt cele mai solicitate premii și recompensa perfectă pentru a motiva consumatorii și partenerii. Voucherele digitale vin cu toate beneficiile premiilor fizice, dar fără niciunul dintre dezavantaje. Sunt eficiente din punct de vedere al costurilor și al timpului de livrare, iar cu VouchersDepot.com sunt simplu de gestionat și ușor de urmărit.

În plus, consumatorii preferă întotdeauna voucherele cadou digitale atunci când au de ales dintre mai multe tipuri de premii, datorită felixibilității și libertății pe care acestea le oferă în alegerea produselor preferate.

 

www.VouchersDepot.com este o platformă internațională B2B și B2C de vouchere și carduri cadou, care integrează cele mai prestigioase branduri și retaileri din Europa. Compania este deținută de integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail (deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză) ce este prezent în piața românească de 25 de ani și a avut, împreună cu cele 4 filiale ale sale din România și 2 din Bulgaria, o cifră de afaceri de 49 milioane de euro în 2021. Compania are 730 angajați și asigură pentru clienții săi logistica pentru promoții de consumatori, pentru cluburi de fidelizare, logistică pentru comerțul electronic și materiale POS, soluții de marketing automation, precum și soluții de comunicare multi-canal prin call center, SMS, RCS, WhatsApp, chat și email. 

 

În cadrul festivității IMA Summit Awards 2022, Create Direct a câștigat premiul „Excellence in Consumer Promotion” pentru programele de cashback multi-country dezvoltate pentru Michelin.

 

Incentive Marketing Association (IMA) este o asociație internațională cu sediul în SUA care are ca membri companiile lider din industria de rewards, incentives și employee recognition. Premiile pentru excelență se oferă acelor programe de incentivare care se remarcă prin modul de dezvoltare și execuție. Juriul IMA a fost compus din experți și lideri globali din industria de incentive, rewards & recognition. IMA Summit Awards a avut loc anul acesta la Snowbird, Utah, SUA (11-13 iulie 2022).

„CLUB PRO by Michelin” și „Wholesale CLUB PRO by Michelin” sunt programe internaționale de fidelitate, active simultan în România, Croația, Grecia, Slovenia și Ungaria. Programele sunt adresate utilizatorilor profesioniști de anvelope, respectiv dealerilor și sub-dealerilor, care sunt recompensați prin cashback la achiziția de anvelope Michelin.

Ambele programe sunt dezvoltate și administrate în totalitate de Create Direct. Acestea s-au remarcat încă de la lansare prin rezultate excelente datorită mecanicilor inovative de up-sell și cross-sell.

Premiul obținut la IMA Summit Awards 2022 nu este singurul premiu câștigat de Create Direct pentru Michelin. Programul a mai fost premiat cu Bronze pentru Best Loyalty Campaign în cadrul IDN Awards 2021.,

 

“Suntem foarte onorați să primim recunoaștere internațională pentru programul de loialitate «CLUB PRO by Michelin». Este cu adevărat o confirmare a valorii acestui program având în vedere și rata mare de adopție printre transportatorii profesioniști care văd în acesta un adevărat aliat.  Premiul pentru programul «Wholesale CLUB PRO by Michelin» este o surpriză foarte plăcută și un început de drum extraordinar, deoarece acesta este un program pe care tocmai l-am lansat anul acesta și în care ne concentrăm pe dezvoltarea rețelei de redistribuție a anvelopelor Michelin.” a declarat Valentin Cojocaru, B2B Operational Marketing Michelin.

 

Mirela Iordache, Project Manager „CLUB PRO by Michelin” și „Wholesale CLUB PRO by Michelin”:

”Programele de fidelitate pe care le-am dezvoltat pentru Michelin au la bază mecanici complexe, însă, pentru utilizatori, ambele platforme sunt ușor de utilizat, cu un proces de recompensare rapid și simplu de înțeles.

Experiența noastră în campaniile de cashback B2B și B2C ne-a ajutat în administrarea eficientă a celor două programe în mai multe țări simultan. Noi ne ocupăm de întregul proces de recompensare, de la procesarea și validarea dovezilor de achiziție, dezvoltarea și managementul platformei de recompensare, până la gestionarea și realizarea plăților de cash-back multi-currency.

Suntem mândri și încântați că, într-un timp atât de scurt, «CLUB PRO by Michelin » și «Wholesale CLUB PRO by Michelin » ne aduc deja premii atât de valoroase.”

 

Echipa Create Direct:

Project Manager: Mirela Iordache

Full Stack Developer: Gabriel Chiriță

Graphic Designer: Corina Enache

Copywriter: Alina Anghel

 

Echipa Michelin:

B2B Operational Marketing Michelin România: Valentin Cojocaru

Distribution Manager:  Nikolay Baltadzhiev

Regional Sales Manager Hungary: Benjamin Metge

Create Direct integrează în sistemele sale vouchere digitale Zalando și furnizează companiilor interesate linkuri pentru descărcarea voucherelor în timp real.

Pentru promoțiile de consumatori, agenția oferă posibilitatea de achiziție in bulk a voucherelor online.

Voucherele digitale Zalando sunt deja disponibile utilizatorilor programelor de loializare și recompensare dezvoltate și gestionate de Create Direct.

Membrii programelor pot folosi punctele acumulate pentru a achiziționa vouchere online Zalando.

Zalando, una dintre cele mai mari platforme online de modă și lifestyle din Europa, a intrat luna aceasta pe piața din România.

Agenția Create Direct a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de 3.46 milioane de euro, având o creștere de 28% față de anul precedent.

Schimbarile generate de pandemie au creat noi cereri pe piață si, astfel, viteza de reacție, automatizarea proceselor și agilitatea echipei de a dezvolta noi soluții pentru a întâmpina nevoile clienților i-au accelerat evoluția în 2021. Principalele direcții care au generat creștere în 2021 au fost:

 

  • Dezvoltarea de noi module de management a vânzărilor și a recompenselor la soluțiile de Loyalty & Rewards.

Cerințele clienților platformelor de trade si loializare au fost tot mai ridicate, iar agentia a creat module noi pentru validarea facturilor de sell-in, sell-out sau a tranzacțiilor beneficiarilor finali și transpunerea lor automat în puncte sau cashback, în campaniile de loializare, după anumite criterii stabilite de client.

Din punct de vedere al recompenselor – cererea pentru vouchere digitale a explodat în 2021. Create Direct a automatizat procesele de achiziție și distribuție a voucherelor digitale multibrand și, datorită integrării cu retailerii, livrează voucherele digitale în maxim 24 de ore de la comandă (90% din vouchere se livrează în max. 6 ore).

Portofoliul agenției conține e-vouchere de la branduri apreciate de clienții din România (eMag, Fashion Days, Decathlon, Douglas, Ikea, Kaufland, Carrefour, Vivre etc.), dar și de la alte peste 400 de branduri din Europa (Amazon, ASOS, Nintendo, Cepsa, Media Markt, Spartoo, Rituals, Pingo Doce etc.). Voucherele sunt distribuite prin soluția GiftyDepot.com dezvoltată de Create Direct.

 

  • Lansarea campaniilor de cashback B2B si B2C.

Create Direct a identificat și a creat soluții pentru campaniile de cashback B2B si B2C, multicountry si multicurrency, având clienți pentru care gestionează astfel de campanii în România, Ungaria, Croația, Grecia și Portugalia și pregătește extinderea campaniilor de cashback și în Slovenia, Bulgaria și Cipru.

 

  • Clienții au mai multă grijă de clienții și partenerii lor de afaceri.

În anul 2021 clienții noștri s-au concentrat mai mult pe creșterea și susținerea portofoliului lor de clienți. Astfel, s-au lansat mai multe programe de Loyalty & Rewards, iar valoarea unitară a recompenselor acordate a crescut. Agenția a implementat programe noi și gestionează logistica premiilor acestor campanii în România, Ucraina, Ungaria, Bulgaria, Turcia, Grecia, Albania, Moldova și Macedonia, urmând ca în 2022 să deschidă noi piețe în Cehia, Olanda și Belgia.

 

Cosmin Lăcătușu, Executive Manager Create Direct:

„Rezultatele obținute în 2021 se datorează agilității noastre de a fi cu un pas înaintea pieței, dar și de a anticipa nevoile de business ale clienților. Avem un stil de lucru orientat spre tehnologie și pe înțelegerea nevoilor de business ale clientului. Ne concentrăm pe găsirea de soluții, automatizarea și fluidizarea acestora. Pentru anul 2022, plănuim să ne continuăm evoluția și să atingem 4.3 milioane euro cifră de afaceri.”

 

Create Direct este liderul pieței românești de soluții de incentive marketing și este specializată în dezvoltarea de soluții business pentru campanii de rewards, fidelizare, trade, sell-out, generare de leaduri, performance marketing și GDPR marketing compliancy. Create Direct dispune de un depozit de 12.000 mp în București cu ajutorul căruia gestionează logistica premiilor din campaniile de rewards.

Create Direct devine approved WhatsApp ISV și oferă astfel companiilor posibilitatea de a crea campanii de marketing cu un proces de înscriere rapid și o comunicare instantă, personală și eficientă.

Integrarea WhatsApp for Business în campaniile de marketing sau cashback ale clienților permite înscrierea participanților în campanie direct din chat-ul WhatsApp (prin încărcarea pozei bonului fiscal, al unui video, mesaj audio sau text). Pentru consumatori, este important ca procesul de înscriere în campanie să fie cât mai facil, prietenos și rapid.

Cosmin Lăcătușu – Executive Manager Create Direct:

„Brandurile au oportunitatea de a realiza campanii cu premii instant, campanii cu câștigători premiați prin tragere la sorți, „momente norocoase”, campanii de cashback sau alte tipuri de campanii, integrând WhatsApp for Business și crescând astfel numărul de intrări în campanie. În plus, brandurile câștigă modalitatea de a se angaja în dialog direct cu clienții printr-un asistent virtual pe WhatsApp. Astfel, răspunsurile la întrebările uzuale ale clienților sunt rapide, iar informările, alertele și mesajele au o rată de vizualizare mai mare cu până la 95% față de cele prin email sau sms.”

Create Direct a integrat WhatsApp Business în Rewardiful.com, – soluția SaaS pentru administrarea campaniilor de rewards și incentive, comunicarea cu utilizatorii devenind acum mai personală, rapidă și mai eficientă. Utilizatorii pot trimite dovezile de achiziție prin WhatsApp pentru a acumula puncte și pot afla câte puncte au în cont sau care este statusul comenzilor plasate.

Pe lângă avantajele deja menționate, un beneficiu important îl reprezintă și timpul de răspuns.  Informațiile solicitate de client sunt comunicate în maxim 2 secunde pe WhatsApp, cu ajutorul unui asistent virtual dezvoltat de Create Direct. Acesta este capabil să răspundă instant întrebărilor clientului din chat-ul WhatsApp, oferind informații precise despre numărul de puncte acumulate, disponibile sau cheltuite sau sugestii de premii pe care clientul le poate comanda.