• All
  • Blog

Atunci cand cream un program de stimulare a canalului de vanzare sau a partenerilor, caruia ii vom spune in continuare “channel incentive”, avem anumite obiective ale programului legate de cresterea performantelor in vanzari.

Ca si in cazul programelor de “incentive” pentru consumatori, asteptarile sunt legate de influentarea comportamentului de achizitie a partenerilor sau a fortei de vanzari. De altfel, programele de motivare B2B s-au desprins din programele B2C, evident modalitatile si nivelurile de incentivare fiind stabilite la un alt nivel. (more…)

Este deja binecunoscută importanța motivării clienților pe termen lung în a rămâne alături de un brand sau o companie. Programele de rewards B2B sunt destul de recente ca instrument de marketing, dar din ce în ce mai folosite, iar cel mai adesea acestea funcționează ca un instrument de diferențiere pentru brandul tău.

De ce un program de rewards pentru B2B? Intervalul de timp și costul de achiziție al unui client B2B sunt mult mai ridicate în comparație cu un client B2C, motiv pentru care motivarea lor în a rămâne alături de companie pe termen lung devine una dintre principalele preocupări. Iar pentru că lucrurile să se complice și mai mult, același segment de clienți este vizat atât de către competitorii curenți, dar și de către cei abia intrați pe piață. (more…)

Din 28 februarie 2019, Create Direct a devenit membru al IMA Europe (Incentive Marketing Asociation), un statut unic pe piata din Romania si o recunoastere la nivel international pentru activitatea si solutiile sale de reward si incentive marketing.

Create Direct s-a pozitionat in industria de marketing ca partener in oferirea solutiilor de loializare si incentivare, oferind clientilor sai atat solutii „de-a gata” cat si o baza solida de know how.

IMA Europe functioneaza ca un grup strategic in industria de incentive si a fost creata pentru dezvoltarea beneficiilor pe care programele de incentive marketing le ofera, pentru diferite organizatii din Europa si SUA. IMA Europe isi propune sa participe activ in industria programelor de incentive si de motivare din EMEA, avand membri participanti in tari ca: Olanda, Italia, Rusia, Germania, Benelux, Anglia, Irlanda, Bulgaria si Romania prin Create Direct. (more…)

Program incentivare

Un program de incentivare este in primul rand despre motivarea clientilor tai iar un citat motivational potrivit pentru acest tip de program ar fi: „Focus on work and the money will follow!”.  „Yeah, right!”, ar raspunde majoritatea, gandindu-se la proverbialul morcov pus in fata calului.

Insa, lucrurile nu stau deloc asa intr-un program de incentive si trade bine construit. Tot mai multe companii adopta modelul de comportament antreprenorial si de aceea membrii echipei de vanzari isi trateaza job-ul ca pe propria afacere. Iar daca succesul vine la pachet si cu extra beneficii, atunci avem reteta perfecta.

Un program de incentivare este un instrument de sales indispensabil pentru a ramane competitiv in piata. Bineinteles, programul tau va concura cu cel al competitiei si atunci, pentru a avea succes trebuie sa lansezi inca de la inceput un program care sa aiba cateva atribute importante. (more…)

Cele mai multe companii inteleg prin generarea de leaduri o actiune de marketing prin care sunt colectate datele de contact ale unor clienti potentiali prin intermediul website-urilor sau ale unor pagini web dedicate unui produs sau unor clase de produse.  Datele colectate sunt apoi transferate catre departamentul de vanzari iar actiunea este punctata de catre departamentul de marketing la capitolul: “Job done! Departamentul de vanzari a fost servit!”.

In esenta, obtinerea unui lead calificat este un proces prin care marketingul si vanzarile lucreaza in cadrul aceluiasi program, pana la indeplinirea obiectivului final.

Marketingul si vanzarile au referinte diferite despre ce inseamna un lead si atunci trebuie sa se puna de acord asupra notiunii de lead calificat in perspectiva fiecaruia, inca de la inceputul campaniei. (more…)