• All
  • Blog

Lead nurturing-ul este procesul prin care unui segment de prospecti obtinuti, dintr-o campanie de generare de lead-uri, i se ofera informatii relevante din aria de interes pana in punctul in care prospectii devin clientii companiei. Lead nurturing-ul face parte dintr-o serie de procese in campaniile de generare de leaduri, fiind faza in care prospectul va decide daca cumpera sau sau daca renunta.

(more…)

Programul de loializare este considerat ca fiind una dintre cele mai de incredere solutii de catre companiile de tip business-to-business, motiv pentru care a devenit foarte adoptata ca parte din planul de marketing si vanzari. Ideea lansarii unui program de loializare B2B este foarte simpla:  este concentrata pe retentia partenerilor / clientilor si are ca rezultat cresterea vanzarilor generate de acestia, dar si atragerea de clienti noi. (more…)

Atunci cand cream un program de stimulare a canalului de vanzare sau a partenerilor, caruia ii vom spune in continuare “channel incentive”, avem anumite obiective ale programului legate de cresterea performantelor in vanzari.

Ca si in cazul programelor de “incentive” pentru consumatori, asteptarile sunt legate de influentarea comportamentului de achizitie a partenerilor sau a fortei de vanzari. De altfel, programele de motivare B2B s-au desprins din programele B2C, evident modalitatile si nivelurile de incentivare fiind stabilite la un alt nivel. (more…)

Este deja binecunoscută importanța motivării clienților pe termen lung în a rămâne alături de un brand sau o companie. Programele de rewards B2B sunt destul de recente ca instrument de marketing, dar din ce în ce mai folosite, iar cel mai adesea acestea funcționează ca un instrument de diferențiere pentru brandul tău.

De ce un program de rewards pentru B2B? Intervalul de timp și costul de achiziție al unui client B2B sunt mult mai ridicate în comparație cu un client B2C, motiv pentru care motivarea lor în a rămâne alături de companie pe termen lung devine una dintre principalele preocupări. Iar pentru că lucrurile să se complice și mai mult, același segment de clienți este vizat atât de către competitorii curenți, dar și de către cei abia intrați pe piață. (more…)

Din 28 februarie 2019, Create Direct a devenit membru al IMA Europe (Incentive Marketing Asociation), un statut unic pe piata din Romania si o recunoastere la nivel international pentru activitatea si solutiile sale de reward si incentive marketing.

Create Direct s-a pozitionat in industria de marketing ca partener in oferirea solutiilor de loializare si incentivare, oferind clientilor sai atat solutii „de-a gata” cat si o baza solida de know how.

IMA Europe functioneaza ca un grup strategic in industria de incentive si a fost creata pentru dezvoltarea beneficiilor pe care programele de incentive marketing le ofera, pentru diferite organizatii din Europa si SUA. IMA Europe isi propune sa participe activ in industria programelor de incentive si de motivare din EMEA, avand membri participanti in tari ca: Olanda, Italia, Rusia, Germania, Benelux, Anglia, Irlanda, Bulgaria si Romania prin Create Direct. (more…)