• All
  • Blog

Anul acesta Create Direct a participat la Digital Marketing Transformation Conference & IDN Strategic & Creative Forum, care a avut loc la Barcelona, pe parcursul a 4 zile.

Am fost intampinati cu soare, tapas, sangria, dar mai ales cu un lineup impresionant de speakeri si subiecte interesante, cu accent pe strategii si povesti de succes ale unor campanii cu succes la nivel international, prezentari si studii exclusive, round table discussions si 2 workshop-uri cu informatii hands on.

Conferinta a fost deschisa in forta, cu o prezentare devenita discutie, despre viitorul sferei digitale si cum se creioneaza deja marketingul de maine prin intermediul inteligentei artificiale.

Am aflat ultimele strategii in materie de marketing de produs si customer engagement, am demontat cateva dintre miturile marketingului digital si am discutat despre cele mai bune tehnici si mecanisme pentru fidelizarea clientilor.

Ultima zi a conferintei a fost incheiata de catre colega noastra Adina Georgescu, cu o prezentare grozava despre cum sa lansezi cu succes un program de loyalty, bune practici si cateva example de astfel de programe din Romania.

Inevitabila și mult discutata aliniere la GDPR (Regulamentul general privind protectia datelor) se întâmplă din 25 mai, în România și restul Uniunii Europene. Începând cu această dată, companiile vor fi obligate să colecteze, prelucreze și protejeze datele personale în condiții sporite de siguranță și să asigure utilizatorilor puterea de decizie și controlul asupra informațiilor personale pe care le furnizează.

(more…)

Create Direct has been the exclusive member for Romania of InterDirect Network since 2008. InterDirect is the largest international network of digital and data driven marketing agencies. Its uniqueness lies in offering direct access to the very best independent marketing specialists, currently counting 22-member countries in North America, Europe and Asia.

(more…)

22 Nov 2016

My favourite things

With an experience of tens of live and ongoing loyalty clubs, rewards clubs and incentive campaigns we were able to dig deep into what people like to order if you give them the option to choose from a big variety of prizes whatever they like. (more…)

22 Nov 2016

Qualidz

Today the market places are more competitive that ever been before. If you think about new competitors, new markets, new communication tools, new technology, new audiences, new suppliers, the challenges for marketers are thousand times biggest than ever been before. They have to jingle with hundreds of decisions in a single day, so there’s no time to learn how to drive their campaigns to performance. They only want to thrive with their business in the online environment or to cover this segment with minimum budget and measurable results. (more…)